Welke gave ? een gave is net zoals geloof of zoals een God, ze bestaan zonder bestaansbewijs... dan geloof ik liever in magie :s
tenzij je me kan(of wil) overtuigen?
Ja dat is het hem nu juist waar jij sceptisch tegen over staat daar hoeft een ander niet sceptisch tegen over te staan.
In mijn geval gaat het mij er niet om wat een ander er van denkt maar wat ik er zelf van denk.
Dus zal ik nooit sceptisch tegen over een ander staan ik laat hem of haar in zijn waarde.
En zal het nooit bekrietiseren maar wel zeggen wat ik er van vind of niet.
Dus het is me niet te doen om jou of wie dan ook mijn mening op te leggen of mij het zelfde te laten denken dat mag een ieder zelf beslissen.
Het gaat me hier om als ik maar weet hoe het zit en wat ik ervaar.
Dus sceptisch zal ik nooit zijn. Maar ik wil wel zelf zien of iets bestaat. Maar dat is meer mijn eigen keuze.
Dus jou vraag om wat is nu een gave ja dat kan ik je niet uitleggen dat zal voor een ieder anders zijn.
Het gaat er overuit wat ik onder mijn gave versta.
Ik kan je aan de hand van voorbeelden wel uit gaan leggen wat het voor mij inhoudt maar dat is niet aan de orde. Dat was ook weer aan die mensen (die ik mocht helpen) om daar een mening over te krijgen.
En zolang ik met mijn gave mensen mag en kan helpen wie ben ik dan om het te bekritiseren , nogmaals ik geloof in mijn gave het is een stukje van me zelf. En het gaat er voor mij niet om hoe jij daar over denkt.
Daar zul je zelf achter moeten komen en dat kan dan alleen maar door zelf onderzoek te doen.
Ik kan jou niet op andere gedachten brengen dat kan alleen jij zelf.
Door misschien je foto te plaatsen en me een reading te laten doen.
Maar dat is niet aan mij om te beslissen hoe jij op onderzoek uit moet.
gr de witte duif