Auteur Topic: trek online een kaart  (gelezen 436 keer)

Offline de witte duif

• Jr. Member
  • **
  • Geslacht: Vrouw
  • hij die opgeeft zal nooit weten hoever hij komt
  • Referrals: 0
trek online een kaart
« Gepost op: mei 04, 2011, 04:29:16 pm »
Trek hier online een kaart en laat je verrassen. http://www.elfenorakel.nl/elfenorakel.html

Deze trok ik vandaag

Engelen & Heiligen Orakel - Teken van Boven 

De hemel stuurt je zegeningen en antwoorden in de vorm van 'toevallige' signalen die je herhaaldelijk zult oppikken.
Deze kaart vraagt je om extra aandacht te besteden aan de signalen die je ziet, want zij zijn een deel van het antwoord.

Als je iets vaker hoort of ziet, sta daar dan bij stil. Als bijvoorbeeld in korte tijd meerdere mensen jou hetzelfde boek aanbevelen, dan is dat een duidelijk signaal.

Let op ongewone voorvallen, zoals wolken of vlinders, of iets dat de vorm heeft van een engel. Dit is niet zomaar toeval.

Hier geldt het oude spreekwoord "Toeval vindt plaats als god anoniem wil blijven". Heb vertrouwen in de signalen die je krijgt, en weet dat ze reeel zijn en betekenis voor je hebben.

Offline Peter

• Administrator
  • Sr. Member
  • Geslacht: Man
  • Referrals: 1
Re: trek online een kaart
« Reactie #1 Gepost op: mei 04, 2011, 08:48:07 pm »

Ik bood je het vuur van mijn zonsondergangen
en de door de wind bewogen boomtoppen.
Ik bood je de gouden stilte van mijn woestijnen
en de magische schatten,
die zich uitstrekken in het maanlicht.
Ik bood je de dans van de wolken aan de hemel
en het schuim van de voortsnellende golven van de zee.
Ik bood je het lachen van de regen
en het diepe gezang van de donder,
het ruisen van een waterval,
de vrede van een meer.
En je hebt mijn geschenk aangenomen,
en op je gezicht verscheen
de mooiste stralende glimlach.

Waarschijnlijk ben jij geen musicus, en ook geen schilder of dichter. Toch is er ook iets in jou dat je doet huiveren bij bijvoorbeeld de verrukkelijke schoonheid van een zonsopgang, het geluid van de golven die breken op het strand, de lieflijkheid van regen die heel zachtjes op de bladeren van de bomen tikt, de kleurenpracht van de bloemen die in het voorjaar de weiden bedekken, of de blauwe nacht en het glinsteren van de sterren.
Misschien kun je wat je hierbij voelt niet in vorm omzetten en houd je het voor jezelf. Misschien zijn er maar weinig mensen die merken wat er in je omgaat. En toch schilderen jouw gedachte prachtige mooie landschappen, componeren zij muziek, en dansen ze met gevleugelde voeten, terwijl je hart helemaal opgaat in poezie. Je gedachten vangen de schoonheid die het leven je voortovert.

Zij zijn... jouw talenten. Maak van jezelf een hele bijzondere kunstenaar. Schilder de wereld met gedachten van vreugde. En de liefde die je woorden met zich meebrengen, zal zich daar manifesteren waar ze nodig is. Samen met alle gedachten van liefde en van schoonheid, van zielen zoals die van jou - dat is jouw schepping.

Offline Peter

• Administrator
  • Sr. Member
  • Geslacht: Man
  • Referrals: 1
« Reactie #2 Gepost op: mei 04, 2011, 08:49:05 pm »
Erg fijn van je WD om dit hier te posten :) Heel leuk om te lezen en er zit raar maar waar ook waarheid in :D ook al is het via internet gewoon :)

Offline Cindy

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: mei 05, 2011, 01:05:27 am »

Elfen Orakel - Jabber Uncle - Kunst

Ik bood je het vuur van mijn zonsondergangen
en de door de wind bewogen boomtoppen.
Ik bood je de gouden stilte van mijn woestijnen
en de magische schatten,
die zich uitstrekken in het maanlicht.
Ik bood je de dans van de wolken aan de hemel
en het schuim van de voortsnellende golven van de zee.
Ik bood je het lachen van de regen
en het diepe gezang van de donder,
het ruisen van een waterval,
de vrede van een meer.
En je hebt mijn geschenk aangenomen,
en op je gezicht verscheen
de mooiste stralende glimlach.

Waarschijnlijk ben jij geen musicus, en ook geen schilder of dichter. Toch is er ook iets in jou dat je doet huiveren bij bijvoorbeeld de verrukkelijke schoonheid van een zonsopgang, het geluid van de golven die breken op het strand, de lieflijkheid van regen die heel zachtjes op de bladeren van de bomen tikt, de kleurenpracht van de bloemen die in het voorjaar de weiden bedekken, of de blauwe nacht en het glinsteren van de sterren.

Misschien kun je wat je hierbij voelt niet in vorm omzetten en houd je het voor jezelf. Misschien zijn er maar weinig mensen die merken wat er in je omgaat. En toch schilderen jouw gedachte prachtige mooie landschappen, componeren zij muziek, en dansen ze met gevleugelde voeten, terwijl je hart helemaal opgaat in poezie. Je gedachten vangen de schoonheid die het leven je voortovert.

Zij zijn... jouw talenten. Maak van jezelf een hele bijzondere kunstenaar. Schilder de wereld met gedachten van vreugde. En de liefde die je woorden met zich meebrengen, zal zich daar manifesteren waar ze nodig is. Samen met alle gedachten van liefde en van schoonheid, van zielen zoals die van jou - dat is jouw schepping.
Blessed Be

Offline de witte duif

• Jr. Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: mei 05, 2011, 02:03:39 pm »

Elfen Orakel - Tiegel - Zo klein, zo groot 

Onhoorbaar geheimzinnig gefluister
kijkt met wijd opengesperde ogen
naar de ogen van de wereld.
In dezelfde zee aaneengesmeed,
ervaren we de golf van het ontstaan
en zijn schijnbare terugkeer,
de vergankelijkheid van de tijd
en het eeuwige nu,
het begin en het einde
in de curve van dit ogenblik
en in de deining van de oceaan
de volheid van het bestaan.

Kijk aandachtig naar alles wat er in de lente gebeurt. Hoe alles aan deze verandering van de aarde deel heeft, aan deze heilige vernieuwing van het leven, elk wezen, elk schepsel.
Wat een beweging, wat een explosie van kracht, wat een vreugde, wat een licht. In het kleine knopje ligt dezelfde onstuimige energie van vuur, die ook uit een vulkaan naar buiten komt. Dat is de kracht van de actie. Blijf nu eens even niet staan om naar concepten te zoeken, of te rationaliseren wat tot nu toe alleen je hart kan kennen.

Laat je gevoelens je vertellen wat je ziet, laten zij de weg volgen die door je hart geopend is, en keer je niet zinloos om. Je hele verleden ligt in de wereld der dromen. en toch is elk moment dat je geleefd hebt een deel van jou. Laat het resultaat van elke doorleefde ervaring, laat alles wat je geleerd hebt, met je meegaan. En zet dan vol vertrouwen je reis voort, bekleed met licht.

Offline Justme

• Full Member
  • ♥ Amore, ik heb mijn hart aan jou verloren ♥
    • Mijn Disney Collectie
« Reactie #5 Gepost op: mei 07, 2011, 07:02:09 pm »
Elfen Orakel - Wit - Ontspanning

Er zal een dag komen dat er geen tranen zijn
bij het ontwaken in het leven
van dit aardse avontuur,
maar een fris, bruisend, aanstekelijk lachen.
Dat brengt de ziel mee.

Humor is een goddelijk geschenk, een heerlijke hemelse eigenschap, die lacht om de bizarre wolken. In wezen veranderen de wolken niet. Dat is de reden waarom de hemel lacht, en het zich in hun tegenwoordigheid goed laat welgevallen. Je ziel kent die waarheid.
Elke ervaring kan een bron van verrijking worden, indien ze op de juiste manier wordt beoordeeld. Als je bereid bent je ervaringen niet te bekritiseren, geef je je geest de ruimte fris en spontaan in de dingen door te dringen. Denk je niet dat het leven dan een prachtig avontuur wordt? Je gevoel voor humor wordt dan een frisse waterval, veroorzaakt door de rivier, om nieuwe kracht op te doen voor zijn reis naar de zee.

Offline de witte duif

• Jr. Member
  • **
« Reactie #6 Gepost op: mei 11, 2011, 08:24:47 pm »

Helen met de Engelen - Focus 

Denk aan datgene wat je wilt, en niet aan de dingen die je niet wilt. Waak zorgvuldig over je gedachten want zij zijn de scheppers van je ervaringen.
De engelen zeggen tegen je:
Misschien denk je dat je concentratievermogen te zwak is, maar de onfeilbare geest van god leeft in jouw geest. Je kunt opmerkelijke staltjes van concentratie bij jezelf ervaren door de volgende affirmatie te gebruiken:

Ik kan nu mijn geest focussen met mijn wil. Ik denk alleen alleen liefdevolle gedachten. Mijn engelen zijn de poortwachters en zij zorgen voor een constante stroom van liefdevolle gedachten.

Offline de witte duif

• Jr. Member
  • **
« Reactie #7 Gepost op: mei 16, 2011, 07:28:34 pm »
Engelen & Heiligen Orakel - Overtuiging 

Om deze situatie te helen en te verbeteren is het belangrijk dat je overtuigd bent. Geloof in wonderen, geloof in de kracht van liefde. Geloof in jezelf en in de goedheid van andere mensen.
Dit is de berlangrijkste factor, want dit is bepalend voor de uitkomst van de situatie waarop jij een antwoord wilt.

De heilige Hildegard laat zien dat je in jezelf moet geloven om de boodschap van god aan de wereld te kunnen brengen. Je hebt wat hiervoor nodig is. Je bent er klaar voor en je kunt het

Offline de witte duif

• Jr. Member
  • **
« Reactie #8 Gepost op: mei 25, 2011, 03:51:07 pm »
Engelen & Heiligen Orakel - Wonder 

Christus is eenwonder aan het voorbereiden voor jou en de situatie waar je een vraag over hebt. Hij laat gods licht schijnen over jou en je dierbaren.
Je hebt om een wonder gevraagd en er komt er een aan. Laat je eigen idee van hoe dat er uit moet zien los, want het komt rechtstreeks van God in je leven.

Jezus herinnert je eraan dat alles mogelijk is, als ergens werkelijk in gelooft en dat jij, net als ieder ander, recht hebt op goddelijke kracht, liefde en aandacht.

Je hoeft niet volmaakt te zijn. Sta open voor het op wonderbaarlijke en ingenieuze wijze ontvangen van hulp. Weet dat je dit verdient. Tenslotte helpt dit wonder niet alleen jou, maar inspireert het ook anderen.